Hilda

Så var vi hemma igen. Efter att ha börjat med att gå bort mej i Valla när jag skulle rasta Hilda. Hade god tid på mej och såg ett skogsområde ,knallade dit. Tänkte om jag går här och tar vä, vä så kommer jag ju tillbaka , men det hade blivit fler vägar mellan mej och kliniken. Men med hjälp av ett par som var vänliga att gå med mej en bit. Så kom vi rätt och med 5 min till godo. Men svettigt och nervöst var det .
Hilda fick stanna. De sövde henne och tittade ordentligt i halsen. Hon hade en tonsilit och ett grässtrå satt fast i ett tonsillveck så det blir pencilin i 10 dagar. Sen ska väl det vara bra. Så skönt att det inte satt någon liten träflisa för denna lila fröken har varit och är en fena på att flisa det mesta .Finns det inget smått så går det bra med "trästammar".
Vi har inte riktigt samma syn på hur det ska vara i en trädgård!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0