Hilda

Dax för lite blogg igen.
Imorgon ska Hilda och jag till valla djurklinik och undersöka halsen. Hilda hostade blod strax före semestern då hade jag bara telefon kontakt med dem. Där de ansåg att om det inte upprepade sej så var det tillfälligt och att det kunde vara någon"gren träbit "eller så som hon fått i sej men om det inte hände igen var det inte något som jag behövde oroa mej för. Men jag tycker att hon verkar känsligare i halsen  och kan hosta när hon går i koppel visst händer det att hon drar men inte så och oftast är hon ju lös. Jag tycker även att hon efter tex ett spår är mer ansträngd i hässjningen än vad som är normalt. Så de vill se oss imorgon och kolla. Hoppas jag bara är en larvig matte så det visar sej att allt är normalt. Men det känns inte bra att fortsätta jobba henne och samtidigt fundera på om allt är ok.
Imorgon vet vi..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0