tiden går

Idag har Hilda börjat löpa. Nu börjar hon bli en stor tjej. Kommer ihåg hur det var runt förra julen. Alla funderingar runt min lilla valp om det ens säkert skulle bli en valp. Det var en spännande väntan på min tjej. Så mycket glädje hon redan gett mej dels bara genom att hon är den hon är mysig glad kelen och ibland väldigt busig. Hon är så tydlig visar att hon vill något och ibland pratar hon med olika ljud. Jag vill ju tro att jag förstår..
Sen är det ochså så himla roligt att träna hitills har hon alltid varit med på noterna. Även om det blir fel ibland och jag måste tänka om, det är väl så hundträning är och ska vara. Så har vi kul  när vi håller på. Mycket lekträning och grundfärdigheter har vi tränat och nu har vi börjat mer med tävlingsträningen lkl I är "väl klar "bara överträning nu så den dagen det är dax att starta blir enkel för oss båda.
Ha det gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0