Flocken samlad igen

Flocken samlad igen. Husse har varit i Allingsås på kurs med Frigg. Speedy var utlånad till en kurskompis på samma kurs. Så här har varit lugnt och skönt sedan i fredags. Grannen var bortrest och någon hade kört ner en lyktstolpe så det var rätt mörkt här kan jag säga. Men jag har ju min Hilda så vi fick gosa ner oss och stänga allla spöken ute .. Som Alfons Åberg säger här kommer jag och 10 till.....Jag tycker att det fungerat bra med Hildas skogspromenader och träning i helgen hon tycker det är kul och andningsljuden blir mindre påtagliga hela tiden, hoppas det inte bara är för att jag så gärna vill att det ska vara så..Vi jobbar på med olika grundfärdigheter bakdelskontrollen står rätt högt på listan och även apporteringsmomenten.
Söndagkväll dax ladda för en nya arbetsvecka. Godnatt!Frigg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0