Hilda och jag hemma

Hilda och jag är hemma igen. Vet inte om jag är så mycket klokare men det känns iallafall som om de har en plan. Röntgen av lungorna visade att det håller på att torka upp där och det känns ju jätteskönt. Sen sövdes hon och de gick ner med kamera både till bronkträdets början,  i matstrupe och magsäck.
Allt ser bra ut så till vida att det finns inga främmande föremål bråck fickor eller skador på någon vävnad. dock finns det dj...slemmet där. Om det funnits något som kroppen har tagit hand om eller bakt som kommit med något olämpligt in går inte att säga nu.
Inflamation är ju inte pga av bakterier därför funkade inte pencilinet däremot tar cortison på inflamationer. Men det kan ta lång tid att få bort det så därför cortison i 2 månader och uppföljning med röntgen om 6 v.
Varför hon låter som en fralla vid ansträngning har de ingen förklaring till.
Hon var ju tyst och fin i och efter spåret igår morse men vid lydnadsträningen på kvällen efter skogspromenaden ,så lät hon ordentligt redan vid första bollhämtningen.
Vet tyckte även att jag skulle avmaska henne även om det var långsökt så för att det ochså skulle vara gjort. Så det blir till frukost imorgon det.
Jaa hon får jobba på vad som det verkar som hon mår bra av.jag känner mej ganska lugn med beskedet ibland är det ju så att man inte kan få veta och vi har verkligen försökt hitta orsaken. Nu behandlar vi tillståndet som det är och ser med tillförsikt framåt trots allt.
Vi skippar utställningen i morgon .Det känns inte rätt mot Hilda och jag känner inte riktigt att jag orkar ställa om och köra på imorgon.
hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Anette & Jina

Du ska se jag tror hon snart är fullt frisk:)Ha det gott Kram från oss!

2010-09-12 @ 16:53:16
URL: http://www.lindjax.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0