Hilda ett år

Hilda har fyllt ett år tiden går verkligen fort. Tänker på förra året vid denna tiden väntan på beskedet att det fanns en liten tjej♥ till mej. sen räknade jag dagarna tills vi fick komma och titta då var de 5v och man skulle börja fundera på vilken?! Att hon skulle heta Hilda var bestämt sedan länge. På bilden som Annette tagit tror jag hon var 6v.
  Så hade jag beställt en stockholms resa att lyssna på Björn Skifs och så gick inte Clippa tiden hon hade fått nog 2 dagar innan så jag kunde hämtat Hilda 2 dagar innan men det var bara att ge sej till tåls... Så kom hon♥ Glad busig och jättecharmig sov i knät med nosen vid min hals och kastade sej över Frigg med stor iver.. Frigg har varit så bra med Hilda. När Hilda bott här i 3 dagar plockade jag fram klickern och vi började en resa.... Vi har jättekul när vi tränar fast det för mej är helt annorlunda från att ha tränat med Speedy som har en mycket lägre motivation och driv. Saker händer mycket fortare med lilla fröken. På sommaren var vi på valpläger hos Klickerklok så roligt och så givande. Spårandet var inte alltid så lätt men det löste sej det ochså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0