Sista träningen för vintern

Sista träningen för vintern med Frigg och Hilda. Har redan bokat inför hösten känns bra att veta att man får en tid som passar. Vi tränade platsliggning både lång tid och med Speedy som störning gjorde inkallning jämte Hilda och det gick riktigt bra . Det som är svårt är att ligga kvar när bollbelöningen kom fram till Speedy. Men det ska jag väl iallafall slippa på tävling.
Känner att min träning tog till en snäppet högre nivå förra helgen. Tack Maria Brandell. Så viktigt att köra momenten i kedja och göra en utvädering och utifrån det plocka ut detaljer att träna vidare på. det har jag väl gjort förut ochså men det känns som jag är mer fokuserad på något sätt ser detaljer mer. jag har nog varit lite försiktig med dem för att inte det ska bli tråkigt för Hilda. Sen är det ju detta med träningsdagbok inte första gången jag hört det heller ... Faktum är att jag har en tendens att glömma detaljerna som behöver tränas efter ett tag men finns de svart på vitt så blir minnet helt klart bättre..

Frigg verkar ochså vara stabil på platsen och klarade störningarna jättebra Speedy och jag gjorde vad vi kunde för att utmana henne men hon låg så fint så. Tycker även att krypet går fint lite bråttom har hon den lilla eller så liten är hon ju inte..  Så nu vill vi ha VÅR !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0